25 września 2016 Reklama 0
displaye reklamowe

Wiele osób widziało coś takiego jak akcesoria reklamowe różnego typu. Nawet niekiedy dostawaliśmy takiego typu akcesoria, ponieważ akurat rozdawali je. Niektóre akcesoria mogą być naprawdę bardzo duże i mogą zajmować dużą przestrzeń blokując nam przejście w sklepie.

Displaye reklamowe – dlaczego pominąć?

displaye reklamoweW związku z coraz większą ich popularnością postanowiłam wam przedstawić nieco te akcesoria. Pozwolę sobie wam opisać zalety i wady takich akcesoriów. Opisze może te najbardziej znane, więc displaye reklamowe raczej pominę, gdyż większość z was nawet nie wie jak to wygląda. Zacznę od zalet. Przede wszystkim trzeba przyznać, że te akcesoria bardzo dobrze reklamują wyroby, które akurat przedstawiają. Dzięki nim możemy zauważyć promocje, albo nowości w danym sklepie, taką funkcję pełnią przede wszystkim standy kartonowe. Głownie akcesoria są stosowane do tych znanych produktów. Kolejną zaletą może być fakt, że dzięki danemu elementowi możemy poznać jego cenę oraz ewentualną jego obniżkę. Tutaj bardzo dobrze do tej roli nadają się listwy cenowe. Ale może przejdę do opisania wad. Przede wszystkim wszystkie te akcesoria, no może prawie wszystkie zajmują sporo miejsca w sklepie, przez to nie ma miejsca by przejść, jak już wcześniej wspomniałam, a w miejscu gdzie one stoją mogłyby być ustawiona większa ilość produktów.

Tymi negatywnymi akcesoriami są stojaki reklamowe. Nigdy ich za specjalnie nie lubiłam, obecnie to nawet nie zwracam na tego typu rzeczy uwagi, gdyż nie ma takiej żadnej potrzeby. Zapewne są one kosztowne.