28 maja 2021 Zabezpieczenia 0

W kontrolowaniu pracowników nie ma nic złego, ponieważ tu chodzi o interesy pracodawcy. Oczywiście większość z nich będzie właściwie wykonywać swoje obowiązki, ale będą też tacy, którzy będą nadużywać swoich możliwości, co może się źle odbić na ich efektywności.

Kto wykonuje podsłuchy w telefonach?

podsłuch telefonuJeżeli pracownik wypełnia swoje obowiązki w siedzibie firmy, to przeważnie nie ma problemu z rejestrowaniem jego pracy. Jednak sytuacja zupełnie inaczej wygląda, kiedy jest to na przykład przedstawiciel handlowy, który więcej czasu spędza poza biurem i do tego korzysta ze służbowego telefonu. Wtedy jedyną możliwością na jego kontrolowanie jest podsłuch telefonu, który obecnie jest coraz częściej stosowany prze pracodawców. Dzięki niemu możemy przez dwadzieścia cztery godziny kontrolować pracownika i to poza jego świadomością. Podsłuch w telefonie może wykonać każdy z nas, gdyż jest to bardzo proste. Wystarczy skontaktować się z firmą realizującą takie usługi, ponieważ musimy w niej wykupić abonament i zainstalować odpowiednią aplikacje na telefonie. I w zasadzie to tyle co trzeba wykonać, ponieważ reszta odbywa się automatycznie. Podsłuch umożliwia monitorowanie wysyłanych i otrzymywanych wiadomości tekstowych oraz obrazkowych, wykonywanych i przychodzących połączeń, książki z kontaktami, a także nagrywanie czy podsłuchiwanie rozmów. To narzędzie pozwala nawet na sprawdzanie historii przeglądanych stron internetowych oraz ustalanie lokalizacji pracownika, gdyż podsłuch działa nadajnik.

Oczywiście podsłuch w telefonie może być też wykorzystywany także w innych celach. Na przykład korzystają z nich rodzice, którzy chcą mieć wgląd w to co ich dziecko robi i gdzie się znajduje, czy małżonkowie chcący sprawdzić wierność współmałżonka.